У середу, 19 лютого, в Києві ФК “Зоря” Луганськ провів спільний медіаівент зі своїм титульним спонсором – компанією GGBET. На заході відбулося обговорення результатів зимових зборів та було окреслено подальші плани.
“Зоря” про партнерство та запуск фаншопу
Ігор Гузь, гендиректор футбольного клубу “Зоря”, розповів, що останні 11 років виявилися дуже важкими, адже клую мусив дві починати все з нуля. Він нагадав, що в 2014 році футболісти виїхали з Луганську, а в 2022 – із Запоріжжя. З огляду на це Гузь подякував GGBET за спільне партнерство і шлях, та назвав медійну подію “головною для клубу”.

Окрім того, гендиректор ФК розповів про оновлення вебсайту “Зорі”, який став сучаснішим та інформативним. Також на всіх фанатів чекає поява фаншопу, відкриття якого станеться вже зовсім скоро.
Ретельний вибір партнерів GGBET
Сергій Міщенко, СЕО GGBET UA наголосив, що компанія завжди дуже ретельно обирає партнерів, і підкреслив, що підписання клубів заради портфоліо не є її підходом.

“Нам важливо мати спільні цінності, бажання ставати кращими, мати спільну жагу до змін. Партнерство із “Зорею” – яскравий приклад нашої філософії партнерств”, – заявив він.
Міщенко нагадав, що співпраця GGBET та ФК “Зорі” почалась у 2024 році, і вже зараз можна побачити перші її результати. Серед таких він назвав зміни в комунікації футбольного клубу – зокрема, оновлення сайту, розвиток сторінок в соцмережах, збільшення кількості “живого” контенту. Він також анонсував “ще багато цікавого” попереду.

Повернення до боротьби в УПЛ
Футбольний клуб вже 23 лютого повернеться до боротьби в Українській футбольній прем’єр-лізі. У першому матчі на них чекає ФК” Олександрія”.