“Нова пошта” виручає людей під час війни: історія Владислава Кметя з Київщини

Відділення “Нової пошти” у маленьких селах допомагають їхньому розвитку, а також розвитку місцевого бізнесу. Про це свідчить історія її партнера Владислава Кметя з Київщини, яку розповіло видання Liga.

Співпраця розпочалася 12 років тому

Підприємець розповів, що до знайомства з “Новою поштою” співпрацював з держоператором поштового зв’язку, проте вирішив відмовитися від їхніх послуг. Під час обговорення умов йому запропонували село Димер Вишгородського району, де чоловік і відкрив своє перше відділення.

За словами Кметя, перші чотири роки він самостійно забирав всі відправлення з терміналу і доставляв їх до відділення та навпаки. Після появи водія він продовжував протягом ще 4-5 років самостійно розвозити відправлення по домівках замовників.

Владислав Кметь наголосив, що завжди активно шукав клієнтів для своїх відділень і продовжує це робити, адже має для них чимало варіантів розвитку бізнесу шляхом полегшення доставки.

“Нова пошта” розвиває села та місцевий бізнес

У 2014 році підприємець придбав в одному з сіл Вишгородського району будинок і збирався там прописуватися. Перед цим він звернувся до сільського голови та запропонував йому суттєві податкові надходження, проте поставив умову – він вимагав розуміння того, на що будуть витрачатися кошти.

Відділення Нової пошти / Фото: liga.net

Згодом податки дозволили встановити у селі зупинку, а також замінити у місцевій школі всі вікна. Минулого року підприємець сплатив 4 млн грн податку, що становило 10% від усього бюджету громади. Він також пригадує, як на його очах люди починали з декількох відправлень на день, а вже за кілька років мали великі інтернет-магазини із тисячами відправлень на місяць.

Вісім відділень за 12 років та робота після повномасштабного вторгнення

За 12 років Кметь відкрив вже вісім відділень “Нової пошти”. Загалом там працюють 50 осіб, включно з його дружиною та сином, а також сестрою та матір’ю. Після початку повномасштабної війни відділення у прифронтових містах виручали людей, оскільки давали змогу отримувати їжу, одяг, різні необхідні речі, яких там не було або вони коштували дуже дорого.

Владислав Кметь пригадав, що закрив з першого дня війни всі свої відділення, проте згодом відновив роботу на прохання волонтерів. Його працівники вийшли на неповний робочий день, хоча й не отримували зарплату, а волонтери отримали за їхньої допомогою медикаменти, палатки та одяг.

Тим українцям, які планують співпрацю із “Новою поштою”, підприємець порадив ретельно обирати населений пункт для відкриття відділення та вивчати перспективу його розвитку. Наприклад, швидкий розвиток може забезпечити поява логістичного центру чи котеджного містечка, а також компанії-релоканти, яких на території нашої країни зараз велика кількість.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *