Телемарафон стрімко втрачає популярність: красномовні результати опитування

До національного телемарафону позитивно ставляться лише 17% громадян, хоча ще два роки тому їх було 45%. Про це йдеться у результатах соціологічного опитування “Детектор медіа”.

Ставлення людей до телемарафону

Згідно із результатами дослідження, тільки 26% використовують “Єдині новини” як джерело інформації про суспільно-політичне життя. У 2023 році цей показник становив 31%, а у 2022 році – 41%.

77% респондентів розповіли, що їм доводиться шукати інформацію в інших джерелах, бо в телемарафоні бракує різних точок зору. 38% опитаних вважають телемарафон виправданим форматом під час війни, інші 57% зазначають, що єдина офіційна точку зору на події неприпустима в цей час.

Дослідження демонструє, що порівняно з 2023 роком, у минулому зросла кількість споживачів суспільно-політичного контенту в соціальних мережах (до 70%) та месенджерах (до 62%).

Нагадаємо, президент РФ Володимир Путін змінив свою позицію та короткострокові цілі і демонструє більшу готовність до досягнення мирної угоди. Зазначається, що російський диктатор може піти на компроміс у своїх претензіях на території України. 

До слова, отримати права українцям стане важче – на правила складання практичних іспитів з водіння чекають зміни. 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *