Держава вже витратила 2,01 млрд грн на телемарафон від початку повномасштабної війни. Неймовірні цифри публікує видання Детектор медіа.
У 2025 році сума зросла на сотні мільйонів
Повідомляється, що цього року сума видатків вже сягнула 738 млн грн, порівняно з 593,6 млн грн торік. Чотирьом медіагрупам з державного бюджету було виділено на виробництво марафону майже однакові суми:
- 184 494 750 грн – ТОВ “Телерадіокомпанія “Студія 1+1”;
- 184 510 173,24 грн – ТОВ “СЛМ Новини”;
- 184 479 936 грн – ПАТ “Телеканал “Інтер”;
- 184 477 279,44 грн – ТОВ “Ми – Україна”.
Минулого року найбільший контракт було укладено із ТОВ “Ми – Україна” – його сума становила 190 млн грн. У 2024 році контракт на 142 млн грн було укладено із ТОВ “СЛМ Новини”, а “Студія 1+1” отримала на виробництво телемарафону 139 млн грн.
Видання пише, що потреба у додатковому фінансуванні телемарафону виникла через вихід з марафону Суспільного мовника для здійснення самостійного ефіру. Через це кількість годин контенту збільшилася до 5867 год (до цього було 4719 год). В середньому виробництво години контенту становить 125,8 тис. грн.
Нагадаємо, The Washington Post оприлюднив положення документа із можливими вимогами РФ на мирних переговорах щодо війни в Україні.
До слова, Україна після переговорів із США, які відбулися у вівторок, 11 березня, висловила готовність прийняти пропозицію щодо запровадження 30-денного режиму припинення вогню.