Вже у листопаді має відбутися вихід довгоочікуваного S.T.A.L.K.E.R. 2, і розробник гри – українська студія GSC Game World, презентувала геймплей та розповіла купу подробиць щодо ігрового процесу.
Велика кількість контенту та відкритий світ
Зануритися у геймплей майбутнім гравцям допомогли креативна директорка Марія Григорович, геймдиректор Євген Григорович, Lead Level Art Дмитро Оношко та Cinematic Lead Ігор Довготелес. Вони зазначили, що гра надає велику свободу та має велику кількість контенту. Ігровий світ має 20 регіонів, які відрізняються один від одного аномаліями, архітектурою тощо.
На гравців чекає арсенал з 35 видів зброї, яку можна вдосконалювати. Розробники зауважили, що на легку гру чекати не варто – будь-яка помилка може призвести до загибелі героя. Від традиційної системи прокачування рівнів студія відмовилася і натомість пропонує гравцю поступово набиратися досвіду та вчиться реагувати на небезпеки.
Розробники показали 35-хвилинний геймплей
Гра S.T.A.L.K.E.R. 2 дозволяє відвідати велику кількість локацій, які були недоступні в оригінальній трилогії, наприклад, церкву на болоті. Інших сталкерів там немає, проте зустрічаються зомбовані колишні сталкери, на яких вплинуло Псі-випромінювання. Розробники показали квест, який вимагав від гравців відключення небезпечних перероблених псі-маяків, аби дістатися до бази “Чистого неба”.
Українські розробники під час презентації приділили окрему увагу демонстрації захоплення анімації персонажів. Під час розробки гри було записано близько трьох годин кат-сцен – вони дають змогу краще вивчити персонажів та розкрити їхні мотиви. Зазначається, що для створення гри знадобилося “три роки інтенсивної роботи”.
Коли планується вихід довгоочікуваної гри?
GSC Game World відклала вихід гри до 20 листопада, що стало вже як мінімум п’ятим перенесення. S.T.A.L.K.E.R. 2 мав вийти ще у 2022 році, але надалі ця дата переносилася, включно з передислокацією GSC Game World у Прагу через повномасштабну війну.