Maincast – найбільша україномовна студії освітлення, яка була заснована 2018 року Віталієм Волочаєм (V1lat) разом з партнерами. Про те, як вона створювалася та розвивалася, йдеться у відео на YouTube-каналі Good Game Gentlemen.
Хто є засновником та власником Maincast?
Про створення студії стало відомо влітку 2018 року – її засновниками стали Віталій Волочай та Андрій Григор’єв. Все почалося з RuHub (майданчик для кіберспортивних трансляцій – Ред.), але згодом компанія розрослася, а після того, як російські інвестори вирішило повністю перенести своє виробництво на територію РФ, V1lat вирішив залишитись у Києві.
У партнери доєдналися також Олександр Смаглюк, головний продюсер конкурента з кіберспортивних трансляцій компанії Starladder, та кібертренер Олександр Воронов.
Історія студії
Вирішальним став 2019 рік, коли компанія проводила трансляції чемпіонату світу з Dota – тоді трансляції кваліфікацій від Maincast були найбільш популярними у всьому світі. Тоді ж компанія провела два онлайн-турніри, спробувавши себе в ролі турнірного оператора.
Наступного року студія стала монополістом у сфері кіберспортивних трансляцій в регіоні після того, як отримала ексклюзивні права на висвітлення турнірів із CS:GO та Dota 2. Це дозволило Maincast зібрати більш сильну команду – студія повернула Артема Лепьохіна (CaspeRRR) та залучила відомого коментатора Дмитра Чумаченка (Droog).
Досягнення студії та історія після початку повномасштабної війни
Maincast однієї з перших почала застосовувати 3D-графіку в рамках пауз між іграми чи демонстрації статистики. Після початку повномасштабної війни співробітники студії почали у себе в соцмережах висвітлювати події в Україні, через що зіткнулися із хвилею хейту з боку росіян.
Окрім того, студія активно волонтерить та допомагає постраждалим від війни в Україні. Вона проводить благодійні трансляції, під час яких збирає кошти, а також допомагає українським захисникам.
Maincast відкрила канали, на яких всі події транслювалися виключно українською мовою. Разом із відмовою від російських трансляцій це внесло корективи в діяльність компанії, однак з’явилися й нові можливості – фінал мейджору з Counter Strike встановив рекорд студії за піковим онлайном на Twich.